lördag 13 augusti 2016

Ny stent och mot Falköping

Operationen på KS Urolog i torsdags gick bra.
Jag har nu en ny fräsch stent inopererad. Hoppas njurarna tycker det blir bra och kan släppa ifrån sig allt de skall.

I morgon bär det av till Santa Monica-kliniken i Falköping.
Som vanligt vet jag aldrig om jag lyckas komma in på bloggen och skriva något. Annars kommer rapport därifrån när jag kommer hem efter en vecka.
Jag har idag gått omkring och vattnat och vattnat. Sol och blåst och inget regn. Det är fruktansvärt torrt här. Jag försöker bara hålla liv i krukor, växthus och odlingsbänkar. Förhoppningsvis blir det lite svalare så Christer inte behöver vattna så mycket då jag är borta.

Nu står det en gryta och puttrar på spisen. Lite kylskåprensning.
Och jag börjar bli hungrig.

1 kommentar:

  1. Önskar dig en riktigt god vistelse! Hoppas att du kommer hem till Mälarhöjden laddad med kraft och energi. Kram!

    SvaraRadera