onsdag 28 januari 2015

Dagen D

I morgon torsdag är det dagen D för datortomografi.
Den här gången har jag fått kallelse till Unilabs vid Globen. Där har jag aldrig varit tidigare, men det blir nog bra.

Så jag ber er, kära läsare, att hjälpa mig att se mig så frisk och stark som jag är.
Att alla mina celler jobbar precis som de skall, att tumörcellerna håller på att transformeras till friska celler, att all den energi som finns i dom kommer kroppen till glädje.  Den "hopklumpade"  energin i tumörerna har nu gjort sitt och behövs inte längre som mörka fläckar.
För mitt inre vill jag se att kroppen lyser av sprudlande frisk energi.

Vad apparaten ser kan vi nog inte göra så mycket åt, det finns måtta på hur mycket tankens kraft klarar av.  Men med all hjälp från starka krafter från universum, vore det väl också fanken på om inte mina celler skulle känna av att de får hjälp.
Det handlar om kvantfysik och metafysik kära vänner. Eller något annat stort universellt.

Så låt oss sända tacksamhet, kärlek, ljus och livskraft till alla våra celler!

1 kommentar:

  1. Jag tänker på dig och håller tummarna. Hoppas datortomografen ser bra saker i din kropp.

    SvaraRadera