torsdag 29 januari 2015

TACK!!!

Tack älskade underbara vänner för stöttningar och alla varma tankar! Det kändes och värmde så gott.
Jag somnade med ett leende på läpparna, full av tillförsikt. Allt blir till det bästa.

Undersökningen gick smidigt och snabbt. Christer skjutsade mig till Globen röntgen, jag fick kontrast genom porth a cathen. Det gick utmärkt, trots att den inte använts sen i juli då jag var på Arcadiakliniken i Tyskland. Jag fick den inopererad i juni som förberedelse till de planerade cellgiftsbehandlingarna.

Vi köpte hem mycket god och prisvärd grekisk mat - härlig varm veg.sallad till mig.

Men det är underligt hur trött jag är nu. Är det röntgenstrålarna och kontrasen som påverkar en så? Jag var mycket avslappnad hela tiden, trevliga lokaler, trevlig personal. Allt perfekt.

Nu skall jag dricka detox-te, äta lite extra selen + E, C-vitamin och gurkmeja, enligt tips jag fått.
Och dricka en massa vatten förstås.
Kram och tack än en gång!

1 kommentar: