torsdag 10 mars 2016

Åter på Arcadiakliniken

Jag sitter på mitt rum och äter lunch som Melanie har hämtat.
Jag har haft helkroppshypertermi, och då tar man det lugnt efteråt.
Man blir rätt spak då man ligger 2,5 timme i ett värmetält som framkallar hög feber.
Ansiktet och nacken kyls hela tiden ner med kalla våta handdukar av en snäll sköterska ,som också ger mig vatten hela tiden. Därefter några timmars vila för eftersvettning.
Detox på hög nivå. Cancercellerna gillar inte alls detta.
Samtidigt fick jag  infusion med gluthathion och DCA och en kopparinjektion för att stärka njurarna.

I går var det lokal hypertermi med c-vitamininfusion,  njurinpackning med varm ingefära, ultraljud,  EKG,  blodtryck mm. Samtal med doktor Henning.
Före frukost qigong i parken - kalla morgnar, fruset. Efter lunch leverinpackning på rummet.
På kvällarna lavendelfotbad och på morgnarna fotbad med rosmarin.

Två gånger har jag fått laserterapi med curcumininfusion, så porten är alldeles gul.
Sen kör jag magnetterapi så ofta jag har en stund över.

I går var jag ledig flera timmar och kunde promenera ner till byn, Bad Emstal, i solen,. Härligt.

Ja dagarna är fyllda med all möjlig terapi. Henning Saupe är mycket påläst och tar hem det senaste inom komplementär cancerforskning.
Det känns tryggt och bra.

Nu skall jag se om jag kan få iväg detta blogginlägg.
Kanske orkar/hinner jag skriva igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar