söndag 18 september 2016

Gotland och ny DT





Tänk att jag kom till Gotland i år också.
Jag tror att det bara är ett enda år i mitt liv som jag inte varit någon gång på Gotland.
Året, 2010, jag fick cellgifter, operationer och strålning,  blev det ingen gotlandsresa.
Och den här sommaren har det varit många andra trevliga turer och aktiviteter. Men nu har jag varit nere i Visby några dar.
Dessvärre hann jag inte ut så mycket i naturen och att gå längs stränderna. Dagarna var fyllda med behandlingar och kärt prat med mina närmaste släktingar där.
Jag fick en underbar behandling av Anette på Naturlig hälsa, http://naturlighalsa.net/ samt frekvensscanning, behandling och omprogrammering av min F-Scan, frekvensapparaten, hos min underbara systerdotter Maria.
Så fick jag samtidigt tanka lite extra kärlek av hennes döttrar Hanna och Julia.

Christer skjutsade mig till Bromma, syster Gunilla och svåger Klasse hämtade på Visby flygplats. Sängen i gäststugan var bäddad, så det var bara att slagga då jag kom fram.
Sen på hemvägen fick jag skjuts från dörr till dörr, då Gunilla och Klasse tog båten över till Nynäshamn. Vi hade familjehytt, så vi hade det tyst, skönt och bekvämt under resan. Christer tog emot med förmiddagskaffe då vi kom hem till oss.
Bekvämare kan man inte ha det. Tack alla!!


I morgon måndag skall jag på behandling hos Fia, http://arcadiafriskvard.se/.
Det har blivit tradition att jag besöker Fia innan jag skall göra en ny datortomografi, vilket jag skall göra på tisdag.
Och som vanligt ber jag om många tummar.
Och som ni förstår av min blogg, så mår jag bra. Lite värk och trötthet är inte mer än vad jag står ut med.
Nu vill jag bara att DT-apparaten och onkologen är av samma åsikt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar