tisdag 26 maj 2015

Datortomografi och studentmöte

En kortis.
I morgon onsdag den 27 maj skall jag göra en ny datortomografi. Och som vanligt ber jag mina kära bloggläsare att hålla tummarna att apparaten ser mig precis lika frisk som jag själv gör.
Alla metastaser har krympt eller försvunnit, ingen spridning till andra organ. Det tummar vi på!

Jag har varit i "digitalskugga" ett tag, eftersom jag varit på Gotland sen i torsdags och inte kopplat upp mig.
Jag var bland annat på Studentmöte. Alla vi gamla studenter, dvs från 1968 och bakåt, vid Visby Högre Allmänna Läroverk har möjlighet att samlas vart femte år. Det är Föreningen Gotländska Studentmötet som arrangerar det hela.
Jag har inte varit med på 15 år, men i år tyckte jag det passade. Gotland i maj är aldrig fel.
Många härliga möten och bra samtal med f d skolkamrater blev det.

Glad gammal student

Härlig promenad med systerdotter Maria från restaurangen Leva.

Jag kommer förmodligen att skriva lite senare vad jag gjort inför datortomografin, spännande behandlingar och allt gott jag stoppar i mig.

1 kommentar:

  1. Hoppas allt gick bra idag, men du lär väl inte veta resultatet. Tänk vad du är dig lik på studentbilden. Ingen större skillnad mot dagens Solweig. Vi flyttar nog till Singö 1 juni- Mycket pyssel innan dess. Skulle behöva en tur ner till butiken. Vi får se om det hampar sig. Kram

    SvaraRadera