lördag 4 november 2017

Stor lycka

Jag har blivit farmor!!
Oliver föddes i förrgår, torsdag den 2 november. En stor fin kille som vi fick träffa igår.
Det är väldigt stort i vårt liv.
Vi gratulerar Hanna och Henrik och känner oss djupt tacksamma att vi fick uppleva detta.






Ja det är sann lycka. Christer och jag skålade på torsdagskvällen med minichampagne. Naturligtvis åt vi också goda oliver, hommage till Oliver.

Visst finns det mycket att glädjas åt. Blomsterprakt t ex.

Passionsblomman som jag har haft stående ute på terrassen blommade när den kom in.


Än blommar passionen




Azalean som jag fick av Christer på min namnsdag den 9 oktober,
(Inger är mitt första namn), blommar fortfarande fantastiskt.
Sällan har jag sett så många blommor på en gång och hela tiden. Man tror knappt den är äkta, men det är den.


För övrigt är det utejobb i trädgården som gäller när orken finns där. Men nu fick vi milt igen, +10 idag, så det känns inte så akut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar