fredag 22 augusti 2014

Rensa ogräs.

Idag har jag ägnat förmiddagen med att rensa ogräs och ta bort invasiva växter som praktlysing.
Det kändes så symboliskt.
Bort med allt invasivt som sprider sig ohämmat, rensa för ljus och energi och fritt flöde.
Hoppas kroppen tog till sig dessa tankar.

Jag har nu också börjat dricka några skedar av kollodialt silver. Efter att ha hört och läst så mycket positivt om detta, måste jag ju prova på.

Varje litet halmstrå blir till slut en rejäl ruska att hålla sig i om man flätar ihop det, inbillar jag mig.
Jag tar också Iscadorsprutor varannan dag. Okej, det är inte kul och lite bökigt, men jag känner mig så duktig.

Tack alla fina som tänker på mig, om det så sker som kommentar här, på facebook, telefon eller bara i tanken så värmer det gott. Uppmuntrande tillrop tar jag till mig, även om jag inte alla gånger svarar.

Är det en kamp? Jag vet inte, tror inte det. Jag är bara väldigt snäll mot mig och försöker hjälpa kroppen till självläkning.

4 kommentarer:

  1. Hej Solweig! Du kan blanda Kolloidalt silver med citronsaft och/eller lite alkohol och ta som en "shot" emellanåt, vissa mikroorganismer har ett lipidhölje som på detta sättet lättare löses upp.
    Med ljus och kärlek till dig från Christina Linder

    SvaraRadera
  2. Tack Christina! Vilket underbart tips. Jag gick genast till barskåpet - det är ju ändå fredag em...
    Är du hemma i Sverige igen?

    SvaraRadera
  3. Jag finns på Ljusterö (fritidsstället) nu när vi är i Sverige. Åker ner till Tavira 2 sept.
    Se bara till att det är nano silver 10ppm du använder. Tex Ionsil. Ta minst 1 msk/dag, du kan inte överdosera. I övrigt sköter du ju dig fantastiskt.
    Lycka till, jag följer dig. Kram Christina

    SvaraRadera
  4. Härligt!
    Jag är på Ljusterö, åker ner till Tavira om ett par veckor. Använd nanosilver 10ppm, tex Ionsil. Du är fantastisk, jag beundrar din kämparglöd. Följer dig på din blogg.
    Kram Christina

    SvaraRadera