fredag 29 augusti 2014

Frekvensterapi

Badsäsongen fick ett abrupt slut. Höstkyla och blåst lockar inte mig till några simturer. Det skall vara en njutning, inte ett mandomsprov. Men självklart hoppas vi på ytterligare några dagar med sommarvärme.

I går var jag flera timmar i Aspudden på Frekvensterapi. Vad är nu detta, undrar många.

För att göra det enkelt för mig klistrar jag in en beskrivning:

Dr. Hulda Clark från boken The Cure for all Diseases:
"Elektricitet kan nu användas för att ta bort bakterier, virus och parasiter på minuter inte dagar eller veckor som antibiotika kräver. Det är säkert och utan bieffekter och stör inte andra behandlingar som pågår."
"F-Scan Touch är en elektronisk apparat som sänder svaga elektroniska impulser genom kroppen.
F-Scans mycket exakta frekvenser med dess specifika vågformer mäter och behandlar mögel, bakterier, virus, parasiter, maskar och tungmetaller. Frekvenserna stimulerar och stärker också kroppens immunsystem och kan förbättra funktionen hos kroppens organ.
Allt har en egen specifik frekvens och det är detta som gör det möjligt att hitta t.ex. en viss parasit och att sedan behandla densamma med frekvensterapi. Denna terapiform är baserad på välkända forsknings- och behandlingsresultat av R.R. Rife och Dr. H.R. Clark som anser att det inte finns några kroniska sjukdomstillstånd!
Vi gör flera olika scanningar och kan då se vad som belastar kroppen. Därefter behandlas med frekvensterapi; svaga elektriska impulser leds genom kroppen, oftast med elektroder som hålls i händerna."
 
Det var både avkopplande och kändes helt okej. Varför inte hjälpa kroppen att få bort alla inkräktare som ställer till otyg i kroppen?
 
Här är det inte fråga om handpåläggning och healing. Här ser man tydligt på en datorskärm staplar och mätvärden. Intressant även för en icke teknisk person som jag.

Men jag gör även "Healingkoden", helst tre gånger om dagen. Du som läst Alexander Loyds bok vet vad jag menar. En kort effektiv "meditation" på sex minuter.

På måndag får jag besked på resultatet efter datortomografin. Många tummar, please!

Saved by the bell. Det ringer på dörren. Jag får en ny leverans från Biofood som jag måste ta hand om.

 

2 kommentarer:

  1. Håller tummarna så ofta jag hinner, även mentalt...

    SvaraRadera
  2. Här kommer massor av varma tankar...hoppas att du njuter som jag av ljudet av spöregn här i Mälarhöjden, fredag e m

    SvaraRadera