måndag 1 september 2014

Svar på datortomografin

Yipee!
Jag har precis kommit hem från Radiumhemmet där jag fick besked från senaste datortomografin. Sänder en snabblogg, eftersom jag vet att ni är många som undrar.
TACK för alla tummar och goda tankar!
Läget är stabilt.
Det var inga förändringar mot Pet-scanningen för tre månader sedan, vilket är ett oerhört positivt  besked. Det vanliga är att sådana här tumörer snabbt växer och sprider sig till andra organ.
De båda läkarna såg väldigt nöjda ut och jag tror att de tyckte det var bra jobbat av mig att det inte skett någon spridning på tre månader.

Jag fortsätter på den inslagna vägen med kost och leverne.

4 kommentarer:

  1. Underbara nyheter! Fick sms från Henrik och knöt näven i luften på jobbet. :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Oh vad roligt att höra. Jag har tänkt jättemycket på dig.
    Kram
    Inga-Maj

    SvaraRadera