tisdag 24 juni 2014

Checklista

Det här har jag pysslat med sen sist:

Kontakt med Fia Hobbs, Arcadia Friskvård - check
Telefonkonsultation med Henning Saupe, Arcadiakliniken i Tyskland "second opinion" - check
Prova peruk - check
Boka 14 dagar på Arcadiakliniken i Bad Emstal utanför Kassel - check
Boka flyg till Frankfurt - check
Boka tåg till Kassel - check
Boka bil till Bad Emstal - check
Tala med Radiumhemmet. Flytta fram cytostatikabehandlingen drygt 14 dagar. - check.

Jag lägger in en länk med lite info om Arcadiakliniken. Jag förstår att det är många som undrar vad jag skall göra där. Det blir en dyr stärkande "semester" med ett antal behandlingar innan jag börjar med traditionell sjukvård.
http://arcadiafriskvard.se/?page_id=83

2 kommentarer:

  1. Skönt att höra av dig. Började tycka att det var obehagligt tyst. Intressant att läsa om Arcadia och se att den ofta omtalade Fia Hobbs har anknytning dit. Ser att du bokat Arcadia, och skjutit upp cytostatikabehandlingen. Ditt beslut. Troligen klokt, men vad sa man på Radiumhemmet? När flyger du ner till Tyskland? Många kramar från en som knaprar Solweig-müsli varje morgon.

    SvaraRadera
  2. Stor kram från Anki !!!!

    SvaraRadera