onsdag 18 februari 2015

Schmansk healing

Wow, vilken upplevelse.
Jag känner mig så pigg och kaxig.
Jag kommer precis från ett möte med Lena Månstråle, schamansk healer. en otroligt klok och duktig kvinna. Hon bjöd på behandlingen "för jag måste lära mig ta emot och be om hjälp".
Vilken kärleksgåva! Tack älskade Lena!
Jag var tidvis i en sydamerikansk indiansk hydda och ljusa fåglar (?) flög från och omkring min hals. Hur spännande som helst, som i en dröm.
Jag vet förstås inte vad hon gjorde, men förstår att hon löste upp en massa blockeringar. Det kändes så äkta och bra. Jag fick en vacker sten som skall fortsätta hjälpa mig att öppna femte chakrat, där jag också sen tidigare vet att det är en trång seg passage, även om det blivit mycket bättre det senaste året.
Nu skall min själ få fortsätta blomma ut och hjälpa till att stärka kroppen. Jag skall släppa på kontrollen, göra roliga saker. Tillit, tillit. Tjohej!! <3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar