fredag 4 juli 2014

4 juli

Nej det blev inte mycket 4juli-firande med amerikanarna, Jenny och Jimmy. Men vi tog ett glas rött i alla fall "doctor's order". Och tyskarna på restaurangen blev ju glada, de vann tydligen matchen. Men vi satt ute och njöt i den varma sommarkvällen.
Dagarna går ruskigt fort och jag är rätt spak på kvällen. Kroppen gillar sängen.
I går var det infusion av ozon och c-vitamin plus lokal hypertermi.
Därefter härlig klangmassage.
På em samtal med dr Byttner och dr Saupe.
Fint väder men hann inte vara ute så mycket. Man passar på att sitta ute en stund om det blir väntan mellan behandlingarna. Vi har också fått massor att läsa och "läxor" att göra.
Idag var det 30 grader, det passar mig. Var färdig kl 16 och kunde sitta ute och läsa. Just nu "radical forgiveness"
av Colin c. Tipping. Kan rekommenderas.
För övrigt har jag fått min dagliga dos vitamin och hypertermi. Dessutom första sprutan med mistelpreparat. I fortsättningen är det meningen jag skall ge mig själv sprutan.
Samtal även idag, bland annat om bilden av mig själv jag ritat och mycket mera, som änglar t.ex.

Jag har även "basslat" med kaffelavemang flera gånger. Mycket kaffe på badrumsgolvet blev det. Talade för säkerhets skull om för städerskan att det var kaffe och inget annat...

I morgon är vi lediga och då har Jennifer och jag tänkt gå ner till byn.
På söndag blir det ev. utflykt.


2 kommentarer:

  1. Spännande att höra vad du har för dig. När är du hemma i M-höjden igen?? Kram

    SvaraRadera
  2. Heja Heja! Du är fantastisk, jag skickar massor av goa tankar till dig. Kan även hälsa från vår gemensamma bekant Metha Lindström, som hoppas att du har det bra. Ta emot allt det goda som strömmar emot dig! Kram

    SvaraRadera