måndag 28 juli 2014

Bilder från min Arcadiavistelse

 Har med möda lyckats (?) lägga in några bilder från min läkande vistelse i Tyskland.
Återkommer nog, om det funkar, med några bilder från Kassel-utflykten.


 Först några bilder från Bad Emstal, kurorten som ligger vackert i floden Ems dalgång.






Ingången till Arcadia Praxis Klinik  i Bad Emstal
(ombyggnad pågick än och planteringarna inte klara)






De trevliga och alltid glada flickorna i receptionen
 


 

 

 
 
Här ligger jag och får lokal hypertermi
 
 
 
Och får samtidigt C-vitamininfusion och syrgas.
 



Och här får jag helkroppshyptertermi
 
 


 
I det här rummet får man magnetterapi
 
 
Några bilder från den härliga parken
 
Min favoritläshörna, bland rosor, lavendel och nepeta
 

1 kommentar:

  1. Det är intressant att läsa din blogg. Gillar bilderna här som ger mervärde till det du skrivit om kliniken och behandlingarna. 💚

    SvaraRadera