torsdag 31 juli 2014

Låt energierna flöda

Nej, det är verkligen inte höst än, men nog hade jag lite höstkänsla i morse när jag gick ner och simmade. Bara 18 grader i luften, regnblöta stigar och små vågor i vattnet. Jag som nu vant mig vid 25 grader och spegelblank Mälaren.

I går var jag på en härlig magnet- och qiterapibehandling hos Fia Hobbs. Hon hjälpte mig "dra ut" de kladdiga negativa energierna från cancercellerna. Plus att vi hade en givande pratstund förstås. Fia var  med på den officiella invigningen av Arcadiakliniken och jag kunde berätta om min vistelse och erfarenheter därifrån som patient.

Så har min underbara systerdotter Maria och hennes familj varit här och hälsat på några dar. Så många härliga kramar och kärleksförklaringar som jag fått av döttrarna Hanna och Julia kommer jag att leva på länge. De åker hem idag igen och jag har passat på att rensa ut en del bijouterier och annat som jag aldrig använder men som var nya för dom och uppskattades mycket.
Gammalt skräp ligger bara och tar energi, de måste vara flöde i allt.
Jag har t o m varit uppe på vinden nu på morgonen och burit ner en stor sadel, som jag haft liggande där.
Eftersom Hanna är ridtjej kan hon ha den som "leksadel" i ladan. Hennes tindrande ögon och den tacksamhet hon visade var fantastiska då  hon provsatt på den. Såå härligt när gamla saker kommer till glädje på nytt.

I morgon blir det distanshealing med Lasse healer från Örebro.
OK du som tycker det låter flummigt, men vad vet man om universums energier? Det finns allt för mycket som vi inte kan förklara. Jag har blivit väldigt ödmjuk inför det "oförklarliga" under min sjukdomsresa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar